Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 4 ianuarie 2011

Bloguri

O ard de ceva vreme prin lumea asta a blogurilor, deşi nu prea mi-a plăcut mie să scriu. Dar acum că mi s-a ivit ocazia să strig pe un blog am zis să-mi vărs şi io nervii. De vreo doi ani de cînd am început să citesc bloguri am descoperit că există cîteva categorii mari:
  • ăia cu mulţi cititori, cu trafic mare, lacheţi care la un post de două rînduri au 100 de comentarii
  • ăia care scriu cum trebuie, cît trebuie, cînd trebuie, care au şi ei ceva trafic
  • ăia care sunt denumiţi de lacheţii ăia cu trafic "bloggerii mici", care nu au cine ştie ce trafic, dar care scriu pentru că simt ei că pot schimba ceva, deşi nu e aşa
  • ăia care n-au o treabă cu bloggingu, dar care se cred ăi mai mari dintre bloggeri, pentru că au 70 de vizualizări şi 3 posturi
I-aş lua separat, pe fiecare în parte, dar prea mi s-a umflat vena şi nu îi mai suport pe ăia ultimii, care habar n-au de ce şi-au făcut blogul, care scriu cu ts în loc de ţ şi pun feţe zîmbăreţe la fiecare 3 cuvinte. Sunt genul de oameni cărora, dacă i-aş vedea pe stradă, le-aş băga cuţitu-n gît.

N-au o treabă cu lumea asta care încearcă să se afirme din spatele unui monitor. Dar încearcă să pară duri, mari şi tari, în faţa ălora de pe mess. Că dacă ai blogu la status eşti şmecher şi e altceva, eşti puţin mai respectat, chiar dacă tu eşti un gay retard în realitate, lumea te va crede diferit pentru că ai blog. Nu ştiu cine te-a minţit, nici nu-mi pasă, dar lasă-te în pula mea de blogărit că sunt destule bloguri. Sincer, cu părere de bine, îţi zic că ne doare în pulă de blogul tău inutil în care scrii că azi ai fost la şcoală, că ai chiulit de la ultimele două ore şi că te-ai dus acasă să joci CS.

Şi nu înţeleg de ce căcat simţi tu neaparata nevoie să pui :) şi :D şi :p din două în două minute. Asta înseamnă că nu ştii să te exprimi ca lumea, deci, din nou zic, lasă-te de blogărit. Că dacă nu te poţi exprima cum trebuie, nu are rost să încerci să scrii pentru alţii. Învaţă întîi cum e cu exprimarea şi cum se face o compunere şi după poţi să vii să ne scrii poveşti nemuritoare, fără :) sau :*.

Deci, dacă încă nu te-ai hotărît să te laşi de scris, poţi să te sinucizi.


Pe restu vă salut,

NeaLache

6 comentarii:

  1. ...nervos tare "nenea" asta...
    Lasa cutitu' , bre, ca ranesti pe careva. Sau te ranesti singur :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate,cand iti faci un blog trebuie sa stii ce anume urmaresti,ce vrei de la el,si pana unde vrei sa ajungi cu el,sunt foarte multi care au bloguri cum ai spus tu,doar sa fie sa se creada mari si tari,dar pe aia nu ii citeste nimeni,sunt persoane care spun asa: mi-am facut blogul pentru mine,sa fie un jurnal personal.Aia nu urmaresc traficul.Da,mai e enervant cand vezi tot la doua cuvinte emoticoane,sau semne.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ S: ar trebui sa-l vezi in realitate nervos. abia acu am citit postu, da' pana mea, sunt de acord cu el, sunt unele bloguri care n-au o treaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. " deşi nu prea mi-a plăcut mie să scriu. " Foarte rau, pentru ca scrii frumos.
    2. Si, eu inchid fereastra cand vad ca nu se scrie bine pe blog. Stiu ca nici eu nu scriu perfect, dar ma straduiesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu daca vreau sa-l vad nervos :P stiu ca are dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Dianna: cred ca nici ai mai mari dintre loggeri nu scriu perfect...

    RăspundețiȘtergere