Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 31 ianuarie 2011

Dacă cineva te-ntreabă....

Nu puţine au fost dăţile în care prietenii veneau la mine şi îmi ziceau "n-o să reuşeşti", "n-o să poţi", astfel demoralizându-mă. Nu ştiu sigur dacă asta a fost intenţia lor sau dacă au zis aşa, la mişto, dar cum eu pun orice chestie la suflet toate gunoaiele astea m-au coborât mereu cu o treaptă mai jos...

Şi m-am hotărât să nu îi mai ascult pe cei din jur şi să fac tot ce pot ca să-mi îndeplinesc visele, să nu mă mai gândesc întâi la binele altora, ci să mă pun pe mine pe primul loc, că în ritmul ăsta nu o să fac nimic niciodată.

Şi cei ce ţin la mine şi îmi sunt într-adevăr prieteni mă vor considera prietena lor şi în continuare şi mă vor susţine aşa cum pot ei mai bine, că d-aia sunt prietenii mei.

O să-mi îndeplinesc toate visele ...  dacă cineva te-ntreabă
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu