Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 26 ianuarie 2011

Inv = ???

Nu mai suport persoanele care dau add si incep asa:

BUZZ!!! [din partea lui]
dianna.: cine esti?
Dan Simpatik: buna cf frumoaso?
Dan Simpatik: un baiat dan u?
dianna.: de unde ai id-ul meu?
Dan Simpatik: de pe inv?
Dan Simpatik: dar cati ani ai si de unde esti?
dianna.: da poate nu te intereseaaza
Dan Simpatik: tg?e ro  frum
dianna.: romanian pls
Dan Simpatik is typing...
Dan Simpatik: re? rog

Daca chiar nu ai o viata poti sa iti faci una, nu sa iei id-uri de pe inv [wtf is that ?!?!?!] si sa bagi id-ul meu [oficial] in lista, doar de dragul de a vorbi cu cineva. Cred ca la un moment dat o sa mi se umple ignore list-ul ...

In fine, asta e un post asa, sa-mi vars nervii undeva. 

P.S.: nu mai incepeti cu comentarii ca nu am io viata sau alte cacaturi. Daca nu iti place ce e pe blog nu il mai citi. Imi rezerv dreptul de a accepta ce comentarii vreau si, in plus, la pagina de reguli, scrie ca unele poze sunt de pe retele de socializare si nu cred ca NeaLache a luat poza aia cu fetele special, ci cred ca a luat-o pe aceea ca aia s-a nimerit [pentru Mark]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu