Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Leapşă 3 în 1

De la Camelia.

1.
Peste prima trec rapid; nu de alta, dar cărţile fac prea mult parte din mine ca să le divulg, dar las întrebările, poate răspundeţi voi:

1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina asta? 
2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina asta?
3.Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o <> a umanităţii?
4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
5. Dacă aţi avea puterea de a <<şterge>> un personaj de roman care ar fi acesta?
6. Care sunt motivele pentru care aţi şterge acest personaj?
7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi? 
9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa? (În afară de <>)
10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.      
   
2. 
Un ceva: cafeaua de dimineaţă.
O melodie: numai una? acum...
Tim Berg - Seek Bromance
Un film pe care vreau să îl văd: Paranormal Activity (da mi-e frică...)
Mă uit la: monitor?
Vreau să mă uit la: TV...
O formaţie: Slipknot.
Un citat: "f
ă-mă nebun, spune-mi că visez prea mult, dar nu-mi spune că n-am pentru ce să lupt ..."
Îmi doresc: o bicicletă...
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori: uită.
Dacă ai putea schimba culoarea cerului: nu aş schimba-o...

3. 
SUNT: plină de energie, fericită, realistă, loială .
AŞ VREA: o bicicletă...
PĂSTREZ: o grămadă de chestii total inutile.
NU-MI PLACE: să fiu minţită, să fiu vorbită pe la spate şi să mi se pună-n cârcă lucruri pe care nu le-am făcut.
AUD: mai multe decât trebuie...
ÎMI PARE RĂU: pentru multe chestii.
ÎMI PLACE: să stau dimineaţa la cafea, să mă plimb cu bicicletaaa, să fac poze...
NU SUNT: tolerantă, nesinceră, nu ştiu...
DANSEZ: câteodată.
CÂNT: fals.
NICIODATĂ: nu mint.
RAR: las pe cineva să mă cunoască cu adevărat.
PLÂNG: da poate nu te interesează
SUNT CONFUZĂ: acum? Da...
AM NEVOIE: de o bicicletă...
AR FI TREBUIT: să fac multe chestii pe care nu le-am făcut.
AŞ PUTEA: să euşesc să fac tot ce-mi propun, dacă nu mi-ar fi lene...


Cam atât, merge la cine o doreşte :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu