Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 3 ianuarie 2011

Noul zodiac

  • Capricorn – 20 ianuarie-16 februarie
  • Vărsător  – 16 februarie-11 martie
  • Peşti – 11 martie-18 aprilie
  • Berbec – 18 aprilie-13 mai
  • Taur – 13 mai-21 iunie
  • Gemeni – 21 iunie-20 iulie
  • Rac – 20 iulie-10 august
  • Leu – 10 august-16 septembrie
  • Fecioară – 16  septembrie-30 octombrie
  • Balanţă – 30 octombrie-23 noiembrie
  • Scorpion – 23 noiembrie-17 decembrie
  • Săgetător – 17 decembrie-20 ianuarie 

Nu ştiu cum să le zic, dar mă cam doare în 3 litere de părerile lor cum că nu ştiu ce s-a întâmplat şi printr-o extorsiune a burlanului s-au modificat zodiile. M-am născut scorpie, scorpie mor, ce dreacu' ! 

update: pe protv.ro zice ca apare a 13-a zodie, intre Scorpion si Sagetator. scuze pentru info de mai sus, am sursa oficiala acu, aici

5 comentarii:

  1. Frate, cine a fost sadicu' care a stabilit asta?!?... Adică eu, BERBEC, să mă trezesc că am intrat la apă și acu'-s Pește???... Neee... Suna mult prea creepy...

    P.S. Fain blogu' tău!:P
    A, să știi că am citit regulile înainte să comentez... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. dar cine a spus ca s-a modificat zodiacul??:)) eu ar trebui sa fiu pesti dupa zodiacul asta :)))Degeaba ca tot toane de berbec am :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ei bn eu sunt scorpioanca!!si as vrea sa fiu berbeaca ori sagetataoare:D:D:D

    RăspundețiȘtergere