Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 24 ianuarie 2011

Piţi

Am văzut că şi Dianna a scris despre piţipoance, hi5, facebook şi orice alte reţele de socializare, dar eu o să disec şi mai mult acest subiect. Să purcedem, deci, pe culmile piţiponcismului.

Oriunde merg trebuie să dau de ele şi de bărbaţii lor- cocalarii. mi s-a luat în ultimu hal de ei. Sunt mai rău ca ciuma, nu scapi de ei sub nicio formă. Şi se înmulţesc pe zi ce trece. Înainte parcă îi găseai mai mult prin cluburi sau la mall, dar acu sunt peste tot: pe stradă, la cafea, în parc, la patinoar, oriunde se duc oamenii normali acolo sunt şi ei. Cel mai important e că sunt pe stradă, majoritatea.

Ei sunt o specie care umblă în haită, haita fiind formată de 2-3 cupluri piţipoancă-cocalar. Şi merg ei aşa frumuşel cu burţile, telefoanele şi fasolea la înaintare şi se iau de toată lumea normală (lor li se pare că oamenii normali-noi- suntem anormali) pe care o întâlnesc în drumul lor. Aici îi înţeleg, că şi eu am obiceiul să fac mişto de ei, dar asta e partea a doua. Nu mă deranjează atât de tare faptul că se iau ei de lumea de pe stradă, că mă doar în cur de restu lumii. Dacă nu-i cunosc de ce mi-ar păsa de ei?

Revenind la haită, zic că ăştia merg peste tot în haită şi apar exact atunci când nu ai niciun chef de ei. Adică mai mereu. Pentru că umblu mult prin zona Udrişte-Uniri-Universitate-Romană, zilnic îi văd. Stau şi io dimineaţa la o cafea ca tot omu şi-mi trece prin faţa ochilor o haită d-asta. Să mor de nu-mi vine să le dau una cînd îi văd la 7 dimineaţa pe strada...

Acum deja mi s-a luat chefu, am mai văzut pe Facebook nişte specimene pe cale de dispariţie şi cred că o să borăsc cît de curînd. Promit să continui zilele care urmează.

Vă salut,
Nea Lache

Un comentariu:

  1. Ei cred ca ei sunt cei normali,si din pacate sunt multi.De unde sunt eu,e plin orasul de cocalari si pițipoance,daca sunt cateva persoane normale din punctul meu de vedere,si acele persoane sunt plecate in alte parti la facultate. In Bucuresti sunt vazut un om normal,acolo chiar intalnesti tot felu de oameni,dar aici e de groaza,astia nu sunt obisnuiti cu baieti care au parul lung,cu persoane imbracate decent,si cand vad pe cineva care arata altfel decat arata ei, nu se pot abtine sa nu comenteze.

    RăspundețiȘtergere