Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 6 ianuarie 2011

Secretul

Ştiţi dintr-un articol de mai demult că nu prea citesc. Adică nu citesc mai deloc cărţi, dar mi-a dat un coleg o carte care se numeşte The Secret- Secretul şi mi s-a părut o carte foarte mişto. Ni se vorbeste despre Secretul unei vieţi exact aşa cum ne-o dorim noi. Nu vă zic nimic din ce am citit, tocmai pentru a vă îndemna să o citiţi.

E chiar mişto şi merită citită. Sinceră să fiu, dacă nu se băgau părinţii în planurile mele, până acum aveam deja ceea ce îmi doream, datorită faptului că am aflat despre Secret şi am crezut în el...

Merci Andrei că ai avut răbdarea necesară şi încrederea de a-mi lăsa cartea timp de o lună şi un pic :)) (de precizat că, cartea are 190 de pagini sau ceva de genu, nu foarte mult oricum)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu