Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 16 februarie 2011

10 lucruri care imi fac viata mai frumoasa

De pe blogul lui Terra, o leapsa in care tre' sa zic, dupa cum e precizat si in titlu, 10 lucruri care imi fac viata mai frumoasa. Deci:

1. prietenii. [nu cred ca mai e nevoie sa spun de ce]
2. bicicletele [chiar daca nu am inca stiu ca va veni si momentul cand ma voi bucur de o plimbare prin Bucuresti cu propria-mi bicicleta <3]
3. bloggingu' - de ce? pentru ca pot fi cine vreau eu sa fiu, pot sa scriu tot ce-mi trece prin cap, fara ascunzisuri.
4. muzica - fara muzica viata ar fi ... gri.
5. Pepsi-ul - dependenta.
6. Nirvana- locul unde ma simt ca acasa. [Timy <3]
7. Vodka - am descoperit de curand ca imi place. Absolut!
8. banii
9. sa-i ajut pe altii
10. ciocolata 


cam atat :-?? Merge la toti cei din Blogroll :D

2 comentarii:

  1. Ciocolata :X
    Apropo de vodka, iti recomand Cosmopolitanul. E foarte bun la gust si are in compozitie multa vodka :D

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S.: http://iaundex.blogspot.com/2009/09/rugaminte.html

    Am observat ca nu ai setarea facuta. Sper sa+ti fie de folos postarea mea :d

    RăspundețiȘtergere