Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 13 februarie 2011

Ai doar o viaţă, n-o trăi în ceaţă!

A primit zilele treute, când eram în excursie, o propunere de Link Exchange cu excursielamunte.ro Am intrat să văd despre ce e vorba şi am dat peste acest concurs de jurnalistică, cu titlul "Ai doar o viaţă, n-o trăi în ceaţă!", care mi se pare foarte tare, deşi eu nu pot participa, din cauza regulamentului.

Ideea e că cei ce puteau psrticipa, trebuiau să scrie un articol original despre de ce drogurile nu sunt bune şi/sau cu ce pot fi ele înlocuite.

Şi cum tot se vorbeşte peste tot de etnobotanice şi droguri uşoare, nu e greu deloc să câştigi o excursie şi o bicicletă (astea fiind premiile).

Mai pe seară o să vă scriu şi eu povestea la care m-am gândit eu, deşi e tristă, dramă, cum îmi place mie...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu