Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 17 februarie 2011

Cateva de zis

1. de la 8 zic ca invat ce am de invatat pentru un concurs- e 11 si inca n-am deschis niciun document.

2. am o gramada de chestii de pus pe blog, dar nu gasesc timp si mi se pare ca nu e momentul sa pun acum. Tre' sa invat.

3. de ce toata lumea vorbeste despre avorturi? stiu ca vremurile astea imping femeile la avorturi, dar... in fine, o sa scriu si eu si o sa aflati atunci parerea mea, asta daca nu am mai scris niciodata pe aici de asta.

4. vreau vacanta sau nu stiu, cateva zile libere ca sunt franta.

5. serialul cu RObotzi a devenit destul de popular, pe bune. Chiar nu consider ca e nevoie de astfel de posturi in care sa se puna codul embed. Apropo, am fost printre primii care am vazut episodul de azi . Eram pe faza cu canalul lor de YouTube deschis, refresh-uri din 5 in 10 minute :)).

Cam atat momentan. Ma duc sa invat. Pe bune. Inchid tot si ma pun pe treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu