Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 16 februarie 2011

Ce inseamna bloggingul pentru mine

Am vazut pe blogul lui Val33ntyn o leapsa draguta in care trebuie sa zic ce inseamna bloggingul pentru mine.

Ei bine, blogu' asta este eul meu interior, este o parte din mine de care nu ma pot desparti. E vechi, din 2009 chiar, dar abia prin mai 2010 am inceput sa evoluez. La inceput totul era asa, ca intre prieteni, da' dupa am inceput sa citesc si alte bloguri si sa imi dau seama cam ce inseamna blogosfera si cu ce se mananca. 

Sigur ca mi-as dori sa evoluez, sa am mai multi cititori si mai mult feedback din partea cititorilor, dar sunt multumita cu blogul. Nu am bagat niciun ban in el, dar ma face fericita. Si sunt tare tensionata joi dimineata si stau cu sufletul la gura pana cand ajung acasa ca sa vad pe cel loc mai sunt in zelist. Multi zic ca nu le pasa de zelist. La inceput nici mie nu imi pasa, dar acum a inceput sa-mi pese. Adica a inceput sa ma intereseze evolutia blogului si sper sa ajung pana in iunie in primii 500. 

Revenind la subiect, unii zic ca sunt obsedata cu blogul sau d-astea, dar nu e asa. Faptul ca aloc ora din timpul liber blogului nu mi se pare ceva atat de obsedat. Ma rog, in general trec de ora aia, dar nu conteaza. 

Ideea e ca fac asta pentru ca mi se pare un mod bun prin care ma pot exprima, este un mod prin care cunosc oameni noi si parerile lor, aflu lucruri noi si interesante, sunt la curent cu stirile [pentru ca eu nu prea ma uit la TV]. 

Pe scurt, blogul e o parte din mine de care nu ma voi desparti niciodata.


Leapsa merge la toti cei din Blogroll care doresc sa o onoreze. 
Pupici!

p.s.: cred ca am batut putin campii, dar sunt foarte obosita pentru ca parintii mei nu au binevoit sa ma lase sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu