Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 17 februarie 2011

Tări de vizitat

A dat Skykery o leapşă despre care chiar vorbeam azi cu nişte colege, şi anume ţări pe care vreau eu să le vizitez. Tre să zic 3 la număr, ceea ce e puţin cam greu, având în vedere faptul că pe lista mea erau vreo 17 capitale si restu până la 30 oraşe. Dar trebuie să mă conformez.

În primul rând vreau să ajung în S.U.A. . Poate o să ziceţi că sunt superficială şi că toată lumea îşi doreşte să ajungă acolo, dar eu vreau să ajung acolo pentru că mi se pare că sunt foarte multe locuri interesante de vizitat. Aş vrea să stau vreo 3 luni să pot să vizitez tot: din Seattle până în Miami (adică din Washington până în Florida).

Apoi, merg spre sud, în Peru. Civilizaţia şi cultura lor mi se par interesante, dar aş vrea să ajung acolo mai ales pentru a ajunge la Machu Pichu, care mi se pare un loc foarte tare.

Şi, nu în ultimul rând, în Egipt. De asemenea pentru cultura lor şi pentru peisajele foarte mişto. 

Ar mai fi muuulte locuri în care aş vrea să ajung despre care o să vă mai scriu. Leapşa merge la toţi cei din Blogroll. V-am pupat!

4 comentarii: