Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 20 martie 2011

7 lucruri pe care nu le stiati despre mine

Leapşă de la Val33ntyn în care trebuie să vă zic 7 lucruri pe care nu le ştiaţi despre mine.

1. de mică m-au pasionat maşinile şi motocicletele- sper să reuşesc să iau permisul şi pentru B şi pentru A.
2. cel care m-a făcut să îmi fac blog, cel care m-a încurajat şi m-a susţinut este un tip din Galaţi, Cristi, care nu ştiu dacă mai frecventează blogul, dar căruia îi mulţumesc pentru tot.
3. urăsc ciorbele, supele, legumele(gen ardei,  şi lactatele.
4. îmi place să mă plimb de nebună, noaptea, pe stradă.
5. mi se întâmplă foarte des să am o grămadă de idei de articole în timpul zilei, iar până acasă să uit tot.
6. sunt o persoană atruistă, dar totuşi doresc să fiu tratată cu respect.
7. am ochii mici, sunt vorbăreaţă şi îmi place Vodka (thanks to my baby pentru acest punct la care mă blocasem :)))

Leapşa merge toţi cei care doresc, dar aş vrea să aflu 7 lucruri despre Camelia, Achilianu, Grapes, Blogeru, Ioana Radu , Mălli şi Alice in WonderNet. 

V-am pupat!

Un comentariu:

  1. Interesante raspunsurile... Multumesc tare mult pentru leapsa si promit sa o onorez cat de curand! ;)

    RăspundețiȘtergere