Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 23 martie 2011

Despre iPhone pentru un iPad2

Am văzut pe blogul lui chinezu o campanie a Quickmobile, prin care orice blogger are şansa de a câştiga un iPad2. Am ales tot un produs de la Apple, şi anume iPhone 4.

De ce îmi place? În primul rând, îmi place pentru că este un smartphone rezistent, pe care te poţi baza. Are cel mai bun touchscreen de pe piaţă (după părerea mea) şi o rezoluţie numai bună. Miile de aplicaţii pentru el sunt de cele mai multe ori utile sau interesante, până acum nu am întâlnit aplicaţii nefolositoare, iar jocurile făcute special pentru iPhone sunt geniale. Grafica este foarte mişto pentru jocuri şi, datorită touch-ului, jocurile par mult mai şmechere, chiar addicting.

Camera de 5 MP este iar un atuu- face poze mult mai bune faţă de alte smartphone-uri care ar trebui să concureze cu iPhone-ul. Faptul că iPhone 4 are şi bliţ reprezintă un pas înainte, deoarece înainte aveai nevoie de luminozitate destul de mare pentru a face poze (la iPhone 3G/3GS).

Este un telefon uşor (137 g), puteţi face conferinţe video cu o altă persoană care deţine iPhone, prin intermediul FaceTime (este gratuită şi se poate face doar prin intermediul WiFi), ca browser are Safari, care se mişcă foarte bine faţă de alte smartphone-uri şi are Bluetooth (ceea ce iPhone-urile de dinainte nu aveau).

Îmi place iPhone-ul ăsta pentru că este mai elegant faţă de celelalte, este drăguţ, are multe aplicaţii şi jocuri speciale pentru el, te poţi juca jocuri pe Facebook, poţi verifica mailuri, să chat-uieşti etc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu