Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 16 martie 2011

Gânduri spuse

Iar simt nevoia să scriu aici tot ce am pe sufleţel. Părea că am trecut peste sentimentalisme, nu ? Ei bine, nu chiar. M-am abţinut cam mult şi deja de câteva zile mă mâncau degetele să mai scriu. 

E ciudat. Ciudat şi atât. Nu mă înţeleg nici eu, e o mare tornadă cu sentimente şi iluzii la mine în cap... Nu o să încep să vă vorbesc din nou de el pentru că... nu mai e el, e doar el- amicul, fratele enervant pe care nu îl am şi cam atât.

În ultimele zile încercam să analizez şi să îmi dau seama ce căcat îmi place la el, ce mă atrage şi de ce nu pot să trec pur şi simplu peste, aşa cum am trecut peste alţii. Şi degeaba analizez şi îmi strofoc creierii încercând să găsesc un motiv plauzibil măcar pentru mine.

Se spune că scorpionii sunt posesivi şi nu se lasă până nu îşi ating scopul şi că atunci când e vorba de dragoste o duc până la obsesie. Nu ştiu ce să cred. Obsesia nu e o chestie cu capu? Toţi scorpionii sunt ca mine??? Sper că nu, ar fi chiar nasol să fie ca mine. Încerc să nu mă gândesc la obsesie ca motiv pentru faptul că pur şi simplu mă atrage, dar nici că îl iubesc ca în primăvara lui 2010 nu pot să zic. 

Pur şi simplu... obiectivul meu e el. Şi, ştim cu toţii că în dragoste şi în război totul e permis...

 Cam atât momentan. V-am pupat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu