Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 30 martie 2011

Leapsa: doar 3 motive

Am vazut ca am o leapsa in asteptare, asa ca o onorez repede pentru ca am niste teme si de instalat programe, ma rog. Deci, leapsa vine de la Dama fara camelii si trebuie sa dau 3 motive pentru care as ramane in Romania si 3 pentru care as pleca. Simplu.

De ce as ramane [si de ce am si ramas]: parintii, prietenii care au nevoie de mine si faptul ca imi e putin frica sa o iau de la 0 intr-o alta tara, la varsta asta.

De ce as pleca:  pentru ca acolo daca muncesti primesti ceea ce meriti, esti promovat si asa mai departe, in afara nu sunt Boc si Basescu la putere [deci, clar, e mai bine] si pentru ca e mai usor sa iti faci o cariera acolo decat aici, e mult mai usor sa traiesti acolo :)

Cam atat. Leapsa merge la toti cei din blogroll si la toti cei care doresc sa o preia.

O zi buna!

Un comentariu:

  1. Multi raman dar si mai multi pleaca din cauza traiului pe care il duc aici.

    RăspundețiȘtergere