Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 28 martie 2011

PC virusat

Mda... Când să mă apuc să urc pozele zilelor lipsă, pac! lipsă poze. Deci, mda... o să mai aştepte puţin pentru că, căcatul ăla de virus mi-a şters toate MIILE de poze din calculator.

Am tone de nervi, aşa, ca de început de săptămână şi sincer vă spun că îmi vine să arunc unitatea pe geam.

După ce că sunt eu supărată mai vine şi marele virus-căcat peste unitatea mea.


BURN IN HELL ALL OF YOU WHO CREATE VIRUSES!



Sper să ne auzim curând. Aveţi grijă la viruşi!

3 comentarii:

  1. Ai auzit de BACK_UP? Eu am grija aproape mereu sa fac back-up pe un stick sau mai multe, dupa caz, in special la poze. Deja ma niste clienti pe care mi-i arata Zone Alarm care se tin de capul meu is se pare ca mi-au intrat in calculator. Intr-o noapte nu am mai putut opri calculatorul, dar s-a rezolvat pana la urma, cu multi nervi. Sunt multi rauvoitori pe lumea asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer cred ca o sa ma apuc sa stochez chestii DOAR pe stickuri, pentru ca nu are rost sa pierd atata timp sa caut poze si chestii [sa muncesc aiurea] ca la cateva zile dupa sa-mi intre virus in calculator si sa mi se stearga tot :-j.[tot insemnand si ce aveam pentru blog, pentru scoala si asa mai departe]

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai linistita ca si altii patimesc ca si tine! Al meu parca e flasneta.
    Te invit sa preiei o leapsa:
    http://damafaracamelii.blogspot.com/2011/03/doar-trei-motive.html

    RăspundețiȘtergere