Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 20 martie 2011

Povestea mea

Eu am început acest blog scriind o poveste. Jurnalul. S-a terminat cu episodul 57, adică am lăsat-o aşa pentru că m-am gândit că cel mai bine ar fi să o iau de la capăt, să o aranjez şi să o public. Până acum nu am reuşit să fac mai nimic, dar acum am găsit mapa cu toate episoadele, printate. Şi am început să citesc... Am observat cum mi-am schimbat stilul, cum mi-am schimbat mentalitatea şi vocabularul.

Se vede amprenta timpului asupra celor 57 de episoade, primul fiind scris in ianuarie 2009, iar ultimul în iunie 2010. De-a lungul acestui an am trecut prin multe, cea mai importantă schimbare fiind terminarea clasei a8a şi intrarea la liceu. Apoi, a venit o despărţire, o perioadă de depresie şi un nou început: când ieşeam cu băieţii mei, când l-am cunoscut pe el şi multe altele.

Am terminat povestea brusc, adică nu am terminat-o, dar urma să o termin în mod tragic. Nu o să o termin pe blog, pentru că deznodământul este cel mai important. Vă promit că romanul va fi scris până voi împlini 18 ani şi vă promit şi că o să vă placă. O să fie puţin diferit, dar într-un sens bun.

Pe scurt, ca să extrag esenţialul, sunt puţin uimită faptul că maturizarea mea se observă în rândurile scrise cu Times New Roman timp de un an şi aproape jumătate...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu