Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 2 martie 2011

Vis străin

Citeam articolul lui Grapefruits şi mă imaginam pe mine, plecată departe de casă, de familie, de prieteni, de rude etc Eu vreau să scap de Europa. Sincer. Mai ales de România. Şi poate o să ziceţi că nu sunt patriotă, că sunt superficială şi că mă iau după ce spune lumea, dar nu e aşa. Trebuie să mă gândesc întai la binele meu, asta spun şi ai mei. Sigur că îmi va fi greu, sigur că voi sta din casă în casă cu bagajele pregătite pentru cazul în care cel care mi-a închiriat locuinţa nu mă mai vrea acolo. Sigur că îmi va fi extrem de dor de ai mei, de prieteni şi de tot. Chiar şi de ţara asta îmi va fi dor. Dar dacă mi se oferă o şansă, oricât de mică, nu voi sta o secundă pe gânduri şi voi pleca. 

Anul trecut am cedat şi nu am avut curajul să depun documentele pentru aplicarea la bursă de studii în Marea Britanie, pentru că nu îmi puteam imagina cum ar fi să stau un an fără prieteni şi după să mă întorc, să fie totul schimbat şi să mă simt o străină printre cei care nu demult reprezentau totul pentru mine... Dar de anul ăsta nu voi mai ceda.
Trebuie să mă gândesc că binele nu înseamnă să mă mut definitiv acolo. Dacă dezvolt o afacere acolo şi mă întorc pentru a o dezvolta şi aici există şanse destul de mari să prindă, asta dacă mă încadrez în bugetul românilor.
Deja încep să gândesc prea departe. Chiar azi vorbeam cu un coleg/prieten/ frate pe Facebook despre mutatul la 18 ani- sincer chiar aş face asta fără niciun regret, pentru a-mi lua viaţa în mâini, aşa grea cum este ea. Şi la fel de sincer spun că mi s-ar părea chiar drăguţ să mă mut cu un băiat, cu un prieten, nu cu iubit. 

În fine, las aberaţiile şi vă întreb: voi v-aţi gândit să plecaţi din ţară? V-aţi simţit vreodată străini în propria voastră piele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu