Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 7 aprilie 2011

La mulţi ani!

Am aflat de la Lavinnia că azi telefonul mobil a împlinit frumoasa vârstă de 38 de ani şi, cum eu sunt o utilizatoare înfocată a telefonului mobil, am zis să îi urez un "la mulţi ani", alături de fidelitatea mea faţă de el. 

Trebuie să menţionez şi că telefonul actual este tot Nokia 5800 Xpress Music şi că îl deţin de 1 an şi jumătate şi de curând a avut nişte probleme, dar s-au rezolvat. Abia aştept să îl schimb, pentru că eu nu am ţinut niciodată un telefon mai mult de 6, maxim 7 luni şi deja ne întrecem cu gluma...

Deci, în concluzie, LA MULŢI ANI TELEFOANELOR MOBILIE. Mulţumim că existaţi pentru noi şi pentru că faceţi comunicarea atât de simplă.


Un comentariu:

  1. uau,38 de ani.Credeam că e mai tânăr :lol:
    Dar da,toţi suntem recunoscători,a şi ajuns un tic verbal "te sun" :)

    RăspundețiȘtergere