Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 29 aprilie 2011

Nervi întinşi la maxim

Poate sună copilăresc acest articol, fiind vorba de şcoală şi de note, dar eu nu suport nedreptatea şi minciuna.

Mi se pare corect ca, în cazul în care faci ceva extraşcolar pentru clasa ta, că îţi pierzi  cam o oră din cele vreo 3, maxim 4 ore libere pe care le ai pe zi ca să faci ceva pentru clasa ta, să ţi se acorde nişte amărâte de puncte în plus, sau măcar un 10 la sfârşitul semestrului.

Dar nu. Este mai mişto şi mai corect să nu ţi se acorde niciun punct în plus, să ţi se scadă un punct pentru că nu ai ultima lecţie în caiet şi să ţi se dea şi un 3 la test (adică să nu ţi se mai adauge niciun punct în plus când tuturor li s-au adăugat minim 2).

Nu suport astfel de oameni, care nu apreciază munca unora. Până azi nu aveam nimic cu profa, mi se părea chiar foarte tare, una dintre profesoarele mele preferate, dar, după ce am realizat că munca pe care o faci voluntar este apreciată de EXTREM de puţine persoane, mi-am schimbat părerea.

Cel mai bine e să stai pe treaba ta şi să nu ajuţi pe nimeni. Să fii egoist. Asta e defectul meu cel mai mare: sunt altruistă, şi nimeni nu apreciază. 

Pe lângă nervii pe care mi i-a făcut profa aceasta, mai urmează şi două teze săptămâna asta şi eu nu ştiu nimic la mate. Şi aş vrea să iau un 4, ceea ce mai mult ca sigur nu se va întâmpla, din cauza faptului că subiectele sunt cam pentru olimpiada naţională.

M-am descărcat un pic aici, mai sunt şi altele care poate că nu are sens să vi le zic, unele mai personale, altele nu.

p.s.: îmi pare rău că nu am mai scris şi n-am mai pus PODs, dar am avut o grămadă de chestii (gen proiecte, teme etc) de făcut pentru şcoală şi efectiv nu am avut când să mai scriu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu