Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 26 aprilie 2011

Românii au talent- finala primului sezon

Io m-am uitat la Românii au talent o dată sau de două ori, şi nici atunci la tot. Am văzut pe net tot ce era de văzut. Am aflat că a câştigat Adrian Ţuţu şi mă bucur. Băiatu chiar merita să câştige pentru că a meritat. Erau unii cu nu ştiu ce trupe de street dance care dansau de 5-6 ani şi veneau pe scenă ca să ce? Să ne arate câţi bani au băgat în lecţii de dans sau ce mai făceau ei/ ele pe acolo?

Mă bucur că a câştigat o persoană care chiar merita, care chiar are talent, nu este o maşină făcută să cânte, să cânte, să cânte. Nu cred că a făcut cursuri de canto sau alte nebuneli ca să ajungă aici. Are talent şi punct.

Bravo ţie, Adrian Ţuţu!

Un comentariu:

  1. El chiar merita sa castige si am fost fericit cand am auzit ca el a iesit pe 1 ci nu Ianau :)

    RăspundețiȘtergere