Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 26 aprilie 2011

Slim & Fit ?!

Recunosc că trebuie să slăbesc câteva kilograme. Nu am ţinut niciodată diete sau chestii de genul pentru că nu prea mănânc legume, lactate şi alte chestii care se mănâncă când ţii dietă, plus că timpul nu-mi permite. Aşa că am căutat pe net pastile de slabit

Am găsit nişte tablete de slabit pe care, dacă le iei cum trebuie şi mai faci şi sport şi ai grijă ce mănânci, te ajută să slăbeşti, iar dacă nu ai slăbit 5 kilograme în prima lună îţi iei banii înapoi. Asta este un atuu al companiei, pentru că se ştie că pe piaţa românească sunt foarte mulţi ţepari, iar garanţia că banii pot fi returnaţi reprezintă un as în mâneca şi face clienţii mult mai încrezători în produs.

Am găsit pe site şi un ghid "10 exerciţii fizice pentru oameni ocupaţi" pe care am de gând să il urmez pentru a ajunge la greutatea dorită în cel mai scurt timp posibil.

Livrarea produselor este gratuită în toată ţara, iar preţurile sunt acceptabile. Pe site şi pe blog puteţi găsi şi mai multe informaţii, inclusiv feedback-ul din partea clienţilor.


p.s.: chiar aş lua astfel de pastile de slăbit. Sănătoasă (fizic vorbind) sunt, ambiţioasă sunt, garderoba se poate schimba, deci nu mă opreşte nimic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu