Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 19 mai 2011

Comentarii

Am primit un comentariu in care mi se spune ca am un blog plictisitor, ca numai despre scoala vorbesc si ca par cam tocilara eu asa, de fel... 

Asta este impresia pe care v-o las eu voua? Sincer, acum... Nu cred ca a fi tocilar inseamna sa stai la maxim 3 ore din 7 pe zi la scoala, sa mergi la biliard aproape zilnic si sa faci chestii ilegale, atat din punct de vedere al varstei, cat si al legislatiei in vigoare.

Plus ca eu nu prea imi fac temele, decat pe la sfarsitul anului cand vor profii sa ma lase pe vara si tre'sa ma pun cu burta pe carte ca sa trec. Si acum, culmea, e cam sfarsitul anului. Si incerc doar sa ma descarc si eu, iar blogul este locul unde imi pot exprima deschis sentimentele.

Eu o sa incerc sa scriu mai multe, dar acum sunt super obosita si nu sunt in stare de nimic. Am cateva posturi in minte, dar imi cad ochii pe tastatura. Weekendul asta sper sa le scriu, daca nu voi fi prea stoned :))
Dau impresia ca sunt tocilara? 


2 comentarii:

  1. Am invatat o chestie foarte tare, care te poate ajuta: Nu conteaza ce zice, ci cine zice.
    OK?

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare merita sa iti pierzi motivatia pentru un comentariu stupid? Eu zic ca nu ai de ce:)

    RăspundețiȘtergere