Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 24 mai 2011

Leapsa

Stiu ca n-am mai facut de mult timpo leapsa, asa ca asta, pecare am luat-o de la BaiatulCiudat merge catre toti ci din blogroll,si nu numai... deci, sa purcedem:


Principala trasatura a caracterului meu: umorul.
Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritatea
Calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceritatea
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: altruismul, sinceritatea, umorul etc
Principalul meu defect: gura mare
Ocupatia mea preferata: statul degeaba
Visul meu de fericire: sa public cartea dcu caream inceput acest blog
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu am copii [DOAMNE FERESTE!]
Ce-ati vrea sa fiti? politician
Tara în care-as vrea sa traiesc: America
Culoarea preferata: galben
Floarea preferata: macul
Pasarea preferata: vultuul.
Prozatorii mei preferati: L. Rebreanu
Poetii mei preferati: G. Bacovia
Eroul meu preferat: n-am
Eroina mea preferata: Nancy Botwin [Weeds]
Compozitorii preferati: n-am
Pictorii preferati: sunt multi care-mi plac, atat romani cat si straini
Eroii din viata reala: -
Eroinele din istorie: Ioana d'Arc
Bautura si mancarea preferate: Bautura : Absolut Vodka si mancarea preferata: cartofi prajiti/ pizza
Numele preferat: de baiat: Eduard Andrei/ Theodor si de fata: Alexia, Cassandra
Ce detest cel mai mult: minciuna
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: de ce i-as detesta? ca mie nu mi-au facut nimic...
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: nu stiu ...
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa vad consecintele faptelor mele inainte sa fac ceva
Cum as vrea sa mor: rapid
Starea de spirit actuala: obosita...
Deviza mea: am multe proverbe sau perceptii dupa carema ghidez in viata, nu imi vine una in minte la ora asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu