Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 16 mai 2011

Liber

Am terminat și cu tezele, mai am câteva note de luat și e totul în regulă.

Azi am dat teza la română și nu, nu am putut să nu scriu nimic și să iau 1, așa cum ar fi trebuit, conform promisiunii. Deși am avut mulți nervi pentru că în weekend nu am putut învăța deloc și pentru că, de dimineață nu îmi mai mergea tastatura, am scris una alta pe acolo.

Și pentru că săptămâna începuse ”bine”, în timpul tezei mi-a sunat telefonul și a fost confiscat pe durata acesteia, deci ciu-ciu copiat. În fine, eu cred că am scris destul de bine ce am scris eu pe acolo și sper să iau minim 7.50. SPER.

La țară am călărit un cal alb, ceea ce a fost chiar drăguț și am făcut câteva poze. Pe unele o să le găsiți pe Facebook, pentru că momentan nu le pot pune aici din motive tehnice (cum ar fi că nu îmi merge tastatura, motiv pentru care vă scriu de pe laptop acum). O să le pun când o să îmi iau altă tastatură și probabil după ce o să se încheie sondajul cu poza zilei, că tare curioasă îs. Până acum părerile se pare că sunt pozitive, că vă place acea secțiune și, deși mă gândeam să o scot, cred că o să o păstrez. 

Cam atât legat de weekendul meu. Al vostru cum a fost? (sper că frumos)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu