Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 5 mai 2011

Teza la mate!

Da, urmeaza o teza la mate la care sper sa iau 5.  E urat asa, sa nu stii la mate, mai ales cand subiectele sunt de olimpiada pe faza nationala :).

In fine, ideea e ca sunt rupta de somn, desi nu am fost in ultimele doua zile la scoala, ca am invatat la mate, nu ca as fi invatat multe, dar suficiente pentru un 5, sper eu.
Mi-e dor sa scriu mult pe blog, dar am o gramada de chestii de facut pentru scoala si vreau sa mai ies si pe afara si mda... nu prea am timp sa le fac pe toate. 

Io incerc, da' nu prea reusesc... 


p.s.: am inceput sa ascult Specii. canta chiar misto. thanks iubb ;x 
p.s. 2: De unde vin baietii mei se simte saracia
            Da poti sa vezi in ochii lor, vezi si bucuria
           Haaa, Romania, unde-s banii nostrii !?
           Ca pentru asta te privim cu ochii astia rosii...
                                         (Specii feat Ursacian- Noi toti)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu