Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 1 iunie 2011

1 iunie fericit !

Poate multi dintre voi nu mai sunteti copii, la propriu, ca varsta, dar stiu ca inauntrul vostru exista o mica particica care se chinuie sa iasa afara si sa alerge, sa se duca in primu' parc, sa se dea in toate masinutele si sa manance toate prostiile pe care parintii le cumpara copiilor.

Sa primim cadouri si sa ne bucuram de ele, chiar daca, "cadou" inseamna o floare, un cos cu dulciuri sau adevaratul cadou pe care ni-l doream...

Un 1 iunie cat mai fericit si plin de soare va doresc !





p.s.: puteti prelua poza toti cei care aveti suflet de copil

p.s.2: singurul cadou pe care mi-l doresc si o sa mi-l doresc pana voi reusi sa il primesc sau sa mi-l cumpar este bicicleta, pe care inca n-am reusit sa mi-o procur, si pare ca e o prapastie din ce in ce mai mare intre mine si orice bicicleta de tip MTB hardtail pe care mi-as putea-o eu dori vreodata.

p.s.3: LA MULTI ANI, VOUA, COPIILOR !

Un comentariu:

  1. La multi ani si tie Dianna si tuturor celor care au sulfet de copil! Este greu sa uiti de copilul din tine, la orice varsta te-ai afla.

    RăspundețiȘtergere