Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 6 iunie 2011

Cât şi de ce am aşteptat vacanţa ?

În primul rând, ţin să menţionez că întrebarea a fost pusă de Mălli, în articolul său despre banchet.

În al doilea rând, o să vă înşir pe monitor câteva dintre motive:

Cât am aşteptat vacanţa?

Păi, sincer, de vreo lună o aştept, dar mai am o lună de practică, aşa că nu prea am ce zice, în afară de faptul că anul ăsta şcolar a trecut ATÂT de repede încât am impresia că nici nu a început de 2-3 luni. Sincer.

 De ce am aşteptat vacanţa?

- nu mai suportam să mă trezesc la 6 jumate
- începusem să chiulesc ogrămadă pentru că mergeam la cafea să mă pot trezi şi după uitam să ajung la şcoală
- în vacanţă pot să mă trezesc la 2 după-amiaza fără să mi se facă, capul calendar
- în vacanţă o să-mi pot strânge bani mai uşor, poate o să mă şi angajez, spre fericirea mea şi POATE o să îmi fac şi eu bicicletă vara asta.
- vreau să ies la alergat să mai dau jos câteva kilograme care s-au depus din timpul anului de la atâta stat pe scaun şi făcut teme sau alte chestii pentru şcoală (gen powerpointuri, referate, etc)


În al treilea rând, voi cât şi de ce aţi aşteptat vacanţa sau concediul?

Vă pup !
p.s.: am trecut la bio ;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu