Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 26 iunie 2011

Cu sau fără Facebook?

Prin 2010 când mi-am făcut contul mă cam bătea Facebook-ul și era puțin sceptică în privința acestei rețele de socializare. Mulți dintre colegii mei nu aveau cont, alții nici nu auziseră de Facebook. Știau doar hi5 și Twitter. Ei, io mi-am făcut cred că prin mai 2010 cont, dar intram super rar, mai mult pentru Farmville, apoi pentru Millionaire City și așa mai departe.

Și dacă tot intram mai cătam și alte profiluri, mă mai uitam la postări de pe Wall și așa mai departe. Asta până când am realizat, după ceva timp, că eu intru zilnic pe Facebook și pierd între 30 de minute și o oră. Repet, asta se întâmpla prin vara anului trecut.

De atunci și până acum, am ajuns la o normă de 2-3, poate chiar mai multe ore pe care le petrec pe Facebook, nu în fiecare zi, dar destul de des. Și nici nu îmi dau seama când trece timpul, pentru că merg din profil în profil și aflu atât de multe lucruri noi despre diferite persoane încât simt nevoia să aflu mai mult și mai mult.

I-am făcut și blogului pagină, că doar el nu e mai prejos și am strâns 101 aprecieri. Destul de puține, dar abia acum mă reapuc să urc blogul în primii 1000 bloggeri. Eu sper să ajuns din nou printre primii 700, cum am fost vara trecută, sau poate chair mai sus, dar nu știu dacă voi reuși. E important că am voință.

Revenind la Facebook, nu cred că aș mai putea să stau fără Facebook aucm, pentru că e o sursă de informare destul de dezvoltată, dar și un mod de a socializa. De exemplu, majoritatea anunțurilor pe care le fac pentru cei din clasă le postez pe peretele grupului de pe Facebook al clasei, grup care este privat și la care avem acces doar noi, membrii clasei și diriga.

Sunt unii care au cont pe Facebook doar de ochii lumii sau unii care își închid conturle pentru că li se par useless. Frate, mai ales ca blogger sau ca persoană cu o oarecare influență în media, politică, sport, orice, trebuie să ai cont sau pagină pe Facebook. Nu neapărat al tău personal, ci al blogului sau a cauzei pe care o susții, a unei competiții sau mai știu eu ce.

Deci, în concluzie, dacă petreci mult timp în online ai nevoie de Facebook, iar eu nu o să renunț prea curând la această rețea, chiar dacă știu că, creează dependență. 

Voi v-ați gândit vreodată să renunțați la Facebook?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu