Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 27 iunie 2011

Fată feminină, fată băiețoasă

După câte ați observat voi aici pe blog, îmi place să ies prin parc, să mă mai plimb cu bicicleta, să mai sar etc. Și pentru asta am nevoie de pantaloni, de tricou, de o ținută ”băiețoasă”. Măllina se întreabă de ce nu sunt fetele feminine, de ce nu purtăm rochii des, fuste, etc.

Eu personal, am purtat ultima data o ținută feminină vineri, și nu pentru că era vreo ocazie specială, ci pur și simplu așa mi-a venit mie să mă îmbrac. Ce-i drept, nici nu am fost în parc, la băieți, ca să îmi fie aiurea să stau turcește pe iarbă, dar oricum, ideea e că eu port și ținute feminine. Și îmi place, mai ales atunci când ies în oraș mi se pare chiar drăguț să port o rochiță sau ceva frumos.

Fetele poartă jeanși în general pentru că sunt mult mai comozi, nu trebuie să ai grijă cum stai cu picioarele, nu se uită bărbații atât de însetați la fundul tău și așa mai departe, dar nu cred că nu există fete care să poarte o fustă sau o rochie de minim 3-4 ori pe an.

Voi, fetele care citiți vis-vândut-la-gramaj, purtați haine feminine? Dacă da, cât de des și cu ce ocazii?

Un comentariu: