Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 11 iunie 2011

Vacanta

Oficial, aproape ca sunt in vacanta. Mai am cele 3 saptamani de practica si GATA. Trec in clasa a11a, despre care multi zic ca este cea mai grea si d-astea, dar nu prea inteleg de ce. Ca la final nu dai bac.

In fine, ideea e ca de miercuri nu am mai postat pentru ca a trebuit sa invat la mate, ca sa trec si efortul meu nu a fost zadarnic. Chiar am trec. Bine, nu neaparat pe munca mea, cat pe ajutorul primit din partea dirigai.

Zilele astea o sa mai incerc sa postez una-alta, ca si asa sunt un pic pedepsita din cauza absentelor.

Pana ne mai auzim, va pup !

2 comentarii:

  1. Iti voi explica eu de ce se spune ca a XI-a este un an mai greu. In primul rand, sesizez ca, fiind vorba de practica, esti eleva a unui grup scolar. Putini dintre elevii liceelor tehnologice se pot mandri ca nu sunt "certati" cu matematica. In clasa a XI-a veti incepe sa studiati analiza matematica, care este mult mai dificila decat algebra. Daca ati simti nevoia sa lucrati suplimentar, nimic nu ar fi de "netrecut". Din pacate multi dintre voi, dupa ce intrati in liceu uitati ce inseamna cuvantul "culegere".

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt la liceu economic si nu am uitat. cand profesorii dau note pe cat de pupincurist esti, cam asa se intampla: cativa trec, restu pa...

    RăspundețiȘtergere