Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 20 iulie 2011

1087+ întrebare pentru vizitatori/ cititori etc

Nu, nu are sens titlul, știu. Am văzut că blogul Cameliei a ajuns la 666 postări și am zis să văd și eu câte posturi am. 1087 publicate până acum. De-a lungul timpului am scris aici tot felul de tâmpenii, mai mult sau mai puțin interesante, mai mult sau mai puțin citite și/sau comentate. 

Cred că ați auzit deja de prea multe ori povestea intrării mele în blogosferă și nu cred că mai are rost s-o mai spun încă o dată, că nu despre asta este vorba acum. Este vorba despre faptul că am trecut de 1000 de articole și, totuși, traficul întârzie să apară. Este adevărat că am avut zile, săptămâni, poate chiar luni, în care eram în primii 1000 în ZeList, aveam vizitatori și așa mai departe. Dar nu înțeleg de ce tot scad.

Și pe această cale nu o să lansez niciun sondaj, că vreau să vă aflu părerile din tastatura voastră, ci o să vă întreb direct și aștept răspunsurile voastre cu brațele deschise, accept și comentariile anonime la această postare și chiar aș fi bcuroasă să îmi răspundeți:  

CE VĂ DORIȚI SĂ CITIȚI, VEDEȚI, ETC PE VIS-VÂNDUT-LA-GRAMAJ?

Aștept răspunsurile voastre și aici, prin comentariu, sau prin mail, la trei.dimineata@yahoo.com

Un comentariu: