Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 17 iulie 2011

5 care contează.

Anul trecut am făcut un top al celor 5 băieți care contează pentru mine. Mă rog, între timp sau mai schimbat puțin lucrurile, dar nu asta e important. O să mai scriu un alt post în care să vă vorbesc despre asta. Acum o să scriu de top 5 fete care contează pentu mine. Sper să nu se supere fetele pe mine, care nu sunt aici. Săștiți că toate aveți loc în inimioara mea. A, și înainte să încep vă zic că ordinea e aleatorie.

1. Ioana (aka Pișcot). Înainte nu avea mari tangețe, eram doar colege, dar, de vreo 3-4 luni, zic io, ieșim super mult și vorbim super mult și ne înțelegem bine. Atât de bine încât știe multe chestii pe care nu le știe orice prietenă de-a mea și a fost prima care a aflat de anumite lucruri importante din viața mea.

2. Lavinia. Iubita mea- teoretic, nu practic.Cine ar fi venit la 6 jumate la cafea la OMV-ul de la Udriște? Cine ar mai fi pierdut nopți întregi vorbind cu mine la telefon și jucând biliard? Ea. Și nu numai asta. E vorba că mă pot banza oricând pe ea și că e cea mai bună prietenă a mea de mai bine de un an și ceva. Împreună cu ea am ajuns la ”performanța” de a acumula 125 absențe într-un semestru, fiecare, și de a avea media scăzută la purtare, tot în același semestru.

3. Raluca. Deși acum suntem un pic cam certate, ea tot rămâne prietena mea, pentru că o știu din clasa a 5-a și am trecut prin multe împreună. Și cu bine, cu rău, am trecut peste toate și așa va fi și de această dată. Simt io asta.

4. Laura. E, pe scurt, persoana cu care am făcut o grămadă de tâmpenii (fără ca Lavinia să știe :)) ), pe care nu o să vi le zic, dar care rămân în mintea mea ca niște amintiri frumoase, din perioada liceului. Tot ea e prietena care îmi face cei mai mulți nervi, cu care mă înjur o zi întreagă și următoarea ne purtăm de parcă nu s-a întâmplat nimic.

5. Mădă (aka Ursulețu meu). Nu știu de unde a venit faza cu ursulețu, dar de la începutul clasei a 10-a așa ne zicem. Nici cu ea nu am avut mari tangențe la început, dar ne-am apropiat în timp și îmi pare bine. Și la numărul ăsta ar trebui să intre și Deea, că amândouă înseamnă la fel de mult pentru mine și nu aș vrea să se supere vreuna pe mine când o să vadă acest articol.

Așa arată top 5 fete din viața mea, din anturajul meu, din clasa mea, care contează și pe care le iubesc așa cum sunt :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu