Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 4 iulie 2011

Blogging: plăcere sau obligație?

O să încep cu începutul: niciodată, dar NICIODATĂ, nu am primit bloggingul ca o afacere profitabilă, din care poți scoate banii necesari întreținerii mele ca persoană. Ok, am scos niște bani din el, dar rar și nu mulți.

Bloggingul este o pasiune, bănuiesc că cei care citesc blogul de când a apărut (22 ianuarie 2009) au observat că ceea ce fac aici fac pentru că îmi place să scriu, să împărtășesc sentimente, trăiri, bucurii, necazuri și așa mai departe cu voi, cititorii.

Ce-i drept, am scris și câteva articole din obligație, pentru a face rost de niște bani, dar nu se poate observa care a fost scris din obligație și care din plăcere, pentru că obligația reprezintă practic datoria mea față de plătitor, nu o obligație la modu ”dacă nu scrii articolu X te tai, să moară mama”. Și dacă nu e vorba de tăiat sau d-astea atunci scriu din plăcere.

Nu pot să îmi imaginez vis vândut la gramaj cu articole scrise din obligație, despre lucruri care nu are avea niciun sens, care ar schimba total sensul acestui blog și care l-ar redefini, practic.

Vorbesc mult și prost, îmi dau seama și singură... Abia am trecut de primul weekend de vacanță, deci aș cam avea nevoie de o recuperare, ca să mă pot pregăti pentru ce urmează.



p.s.: te-am iertat o dată, de două ori, dar a 3a oară nu va mai fi cu noroc, va fi cu ghinion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu