Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 15 iulie 2011

Curățenie

Deja au trecut două zile de când am ajuns înapoi în București și am stat acasă cred că maxim 15 ore din aceste două zile :))

Și trebuie să fac și eu curățenie la mine în cameră. Trebuia să fac asta de ieri, dar la 11 eram plecată de acasă. Și așa am ajuns astăzi, cu Dianna stând în fața calculatorului și cu un nechef total de a face curățenie pe căldura asta.

De ce nu-mi place să fac curățenie? Să aranjez lucrurile îmi place, dar nu îmi place să șterg praful. E atât de plictisitor și de enervant... îți trebuie o răbdare de fier pe care eu, din păcate, nu o am.

O să mă apuc de curățenie, că tre să fie lună când ajung ai mei acasă, iar zilele astea o să urmeze și o curățenie în Blogroll și o să adaug persoanele pe care nu le am.

Vă pup !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu