Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 6 iulie 2011

Generația următoare

Legat de BAC, că tot se vorbește de câteva zile numai despre asta: dacă generația asta este denumită de către cei din mass-media ”generația Facebook” și că vai, s-a întrerupt conexiunea între învățat și elev și bla bla bla, atunci noi cum o să fim numiți?

Toți intrăm pe Facebook, chiar dacă avem 12, 16, 18 sau peste 40 de ani. Dece sunt denumiți cei de 18 ani ”generația Facebook”? Nu cred că o să schimbe prea curând mania cu Facebook-ul, poate doar dacă devine Twitter-ul mai tare, ceea ce nu cred că să va întâmpla, sau cel puțin nu prea curând.

Sau altă chestie: de ce se ia TOATĂ lumea de elevi? Adică DOAR de elevi? Să fim serioși, din toți elevii care au picat, mai mult de jumate nu cred că ar fi picat dacă profii și-ar fi dat inetersul. Încă am de-a face cu sistemul românesc de învățământ și încă văd cum se face școală. Chiar ieri am primit pe mail situația școlară anuală a clasei mele și îmi venea să sparg monitorul când am văzut că unii au medii mai mare ca mine la unele materii la care chiar sunt mai bună ca ei. Ok, am chiulit, 125 de ore lipsite nu înseamnă deloc puțin, dar DACĂ ȘTIU, DE CE SĂ ÎMI SCAZI MEDIA? În fine, reveni la subiect: dacă profesorii și-ar da interesul mai mult atunci mulți elevi ar învăța de plăcere. O zic din experiență. Sunt unele orele, cum ar fi biologia, la care în tot semestrul al doilea am dat de 4 ori la oră- în primele 2 mi-a dat câte-un 4, așa, că ne cunoaștem și în ultimele 2 ca să mă treacă.

Ok, nu zic că profu tre să își dea interesul total, că la banii pe care îi ia pe lună nu se merită să muncești prea mult. Dar dacă ai făcut o facultate, ai învățat ceva și știi ceva, implică-te frate. Dacă nu îți place meseria de ce te-ai mai făcut profesor? Să terorizezi elevii cu 2 și 3? Mai bine lasă.

Și tot nu înțeleg de ce sunt numiți generația Facebook, că și peste 50% dintre profesori, cred, au cont, dar lor nu li se zice nimic. Și, la urma urmei, e timpul nostru liber, putem să facem ce vrem cu el. Dacă vrem să stăm pe Facebook, stăm, dacă vrem să bem, bem, dacă vrem să ne drogăm, ne drogăm, dacă vrem să mergem până la mare și înapoi, mergem. La mine în clasă există o singură fată care nu are Facebook și, ce-i drept, are cea mai mare medie. Dar nu are legătură. Facebook-ul e un fel de telefon, doar că nu consumi minute și nu auzi vocea celui cu care vorbești. Avem grupul clasei, în care punem toate anunțurile importante, muzică, link-uri și așa mai departe și aia e. Asta nu înseamnă că nu o să luăm BAC-ul peste 2 veri.

Până la următorul articol, vă salut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu