Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 5 iulie 2011

Leapșă

Am primit o leapsă foarte drăguță de la Inache, care e ușor de onorat. Trebuie să mergeți în locul unde țineți pozele (în calculator, laptop etc), să intrați în al patrulea folder și să urcați pe blog a 4a poză din acel folder, iar după aceea trebuie să ne spuneți povestea fotografiei :D Simplu ca bună ziua, deci să începem...

Eu am poze atât în D, cât și în E, deci a fost mai complicat. Am ales D-ul pentru că acolo am poze din aparat și altele. Deci... poza este asta :


"Istoria" este cam asta: Ziua maică-mii, 17 iunie. Am stat în casă până pe la 8 și am ieșit afară, în parc. Băieții luaseră 2 litrii de benzină în speranța că poate vin io cu aparatul să facă niște poze șukare. Dar am venit fără aparat . Și cum nu aveau chef să se mai întoarcă acasă cu benzina, au turnat cate-un pic, câte-un pic și au sărit peste. Și, înainte să-l stingă am făcut și eu poza asta cu telefonul, dar nu e cine știe ce pentru că nu era pe macro. A, și da, toată piatra e neagră așa pentru că a fost bezină acolo și s-a ars...

Leapșa merge la toți cei care sunt curioși să vadă care e a4a poză din al patrulea folder cu poze și care vor să ne spună povestea aceteia, dar aș vrea să văd în special la Camelia, Alice, Grapefruits și Măllina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu