Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 10 iulie 2011

Lucian Bute

Nu am prea multe cuvinte de spus despre acest om, pentru că nu îl cunosc personal, dar îl cunosc suficient de bine cât să îl felicit pentru toate cele 29 de meciuri câștigate în cariera sa și mai ales pentru aseară: al 3-lea meci terminat în cea de-a patra rundă, al 24-lea meci terminat prin K.O. și primul meci jucat și difuzat în România.

Aseară am rămas mască când am văzut cu câtă ușurință la pus pe Mendy la pământ, nici nu am văzut pumnul pe care i l-a dat, sincer. 

Îl felicit din toată inima și îi urez multă bafta la următorul meci, care va fi unul mult mai greu și pentru care se va antrena mult mai intens. Este meritul lui și trebuie să ne mândrim cu el, pentru că este unul dintre cei care aduc numele României pe buzele străinilor.





p.s.: nu am mai scris zilele astea pentru că m-a cam prăjit soarele și mor de cald. ne auzim cât de curând, eu oricum o să vin miercuri înapoi în București și o să reîncep să scriu. Vă pup !

2 comentarii:

  1. intr-adevar ne-a facut sa fim mandri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar a fost de vis.

    Ca sa nu mori de cald si ca sa te mai racoresti, te-am adaugat in Blog and roll on the rocks. Spor!

    RăspundețiȘtergere