Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 27 iulie 2011

Post

E 3:36 și nu, nu am somn. Am un post în Drafts, dar nu am pic de insporație la ora asta. Aștept să văd rezultatele concursului cu Liberty Parade și poate când o să mă trezesc o să fiu plină de inspirație și o să scriu un mare articol. Și o să readuc în discuție un articol mai vechi, care, din câte țin eu minte, era la categoria ”M-am săturat de...”.

A... și am de gând să mai fac câteva mici schimbări pe la reguli, link exchange și așa mai departe, poate chiar și la temă. Ce ziceți? 

Până la următoarele știri, vă salut și vă urez o cea-mai-rămas-din-noapte plăcută!

2 comentarii:

  1. Am vrut eu sa-ti zic de ieri sa schimbi tema blogului. Se incarca destul de greu

    RăspundețiȘtergere
  2. schimbarile sunt ca o gura de aer proaspat...astept sa vad la ce te gandesti!

    RăspundețiȘtergere