Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 16 iulie 2011

Rezultat curățenie în blogroll

De la ultima curățenie am rămas cu 78 de bloguri în Blogroll. Am intrat în această seară pe toate, pentru a verifica dacă link exchange-ul a fost respectat și în cealaltă parte.

Din cele 78 de bloguri, vreo 20 nu aveau link către mine, ceea ce m-a dezamăgit, iar pe restul le-am scos eu din lipsă de activitate sau pentru că nu mai existau acele bloguri.

Ce mi se pare aiurea este următorul lucru: frate, dacă scoți pe cineva din Blogroll, anunță-l mai întâi, că poate el nu vrea să îți aducă ție unici dacă tu nu-i aduci lui...

În fine, ideea este că în acest moment mai am 48 de bloguri în Blogroll și urmează să intru să văd ce cereri mai am, urmând ca zilele următoare să mă reapuc să trimit cereri de link exchange...

Un comentariu:

  1. Eu sunt de acord cu reciprocitatea in privinta link exchange-ului, partea cu adusul unicilor e mai dificila...
    Chiar sunt curios daca se imbulzesc unicii mei pe la tine :)

    RăspundețiȘtergere