Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 23 iulie 2011

Stare de spirit.

Starea mea actuală e de neliniște, am un sentiment de vinovație. Îmi vine să urlu, să plec până în Viena, unde este el acum. Știu, n-am mai vorbit de mult timp despre el și încetasem o perioadă cu sentimentalismele, dar nu am cum să îl las uitării. Am vorbit aseară cu el și am răscolit trecutul, aducându-mi aminte de cât de cuminte eram atunci și cât de frumoasă era viața mea atunci.

Le-am pus în paralel, viața mea de atunci (adică de anul trecut, acum doi ani) și viața mea de acum și nu mi-a plăcut cum văd viața mea din exterior acum. El mi-a deschis ochii și îi mulțumesc frumos că mereu e acolo când am nevoie de el, chiar dacă e la munte, în Viena, la mare sau acasă. 

Nu l-am mai văzut de mult timp și de aceea lăsasem sentimentalismele, dar mi se face din ce în ce mai dor de el

În fine, ideea e că mă simt ca dracu din cauza tâmpeniilor pe care le-am făcut în ultimul an de zile, m-am schimbat super mult, în rău și nu știu cum o să revin pe linia de plutire. O să încerc să fac tot ce pot să mă schimb, să redevin Dianna care administra la început vis vândut la gramaj și care știu că, dacă o chem, o să vină de undeva dinăuntrul meu.

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu