Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 4 iulie 2011

Tocuri sau heels

Orice femeie e mai frumoasă dacă poartă tocuri, oricât de mici ar fi acestea, oricât de groase sau de subțiri ar fi ele. Fac o femeie slabă să arate superb și o femeie mai plinuță să arate mai slabă decât e.

Ceea ce nu îmi place atunci când o femeie, oricum ar arăta ea, poartă tocuri este că lumea se uită ciudat la tine, de parcă așteaptă să te împiedici ca să râdă de tine sau ceva de genu. Fetele mai plinuțe te privesc cu ură, babele își aduc aminte de tinerețea lor, iar bărbații sunt uneori indiferenți, dar alteori se poartă de parcă ar fi nebuni, ca și cum o femeie pe tocuri este o bere ținută bine la rece, ce se plimbă desfăcută pe stradă într-o zi călduroasă de vară, când sunt peste 50 de grade afară.

Și nu suport chestia asta, e așa ciudat... Ok, știu că, noi, sexul slab, avem ceva ce nu poate trece neobservat prin fața bărbaților, că până și la cele mai urâte femei te uiți pe stradă, chiar dacă zici ”uite-o și p-asta ce urâtă e”, tot te-ai uitat la ea dacă ai observat că e urâtă, grasă, cu negi sau mai știu eu cum :))

Ce nu o să poată sexul tare să facă niciodată este să stea pe tocuri. Ok, poate o să reușească să stea, dar doar să stea, maxim 10 minute, dar nu cred că ar suporta să stea de dimineața până seara pe tocuri, doar ca să le arate fundul și picioarele bine. No, not really, no.

De mică mi-a plăcut să umblu pe tocuri. Și, ei bine, țin minte cu zâmbetul pe buze că nu puține au fost perechile de pantofi pe care i le-am stricat mamei pentru că mă încălțam cu ele. Dar iată că a avenit și ziua în care port propriile-mi perechi de pantofi, așa cum îmi plac mie, comode, incomode, elegante, mai casual etc.

Între timp, am abordat mai mult stilul casual, street așa, mai în skate-shoes, mai în teneși, cu un blug și un tricou și gata ținuta. Dar, totuși, nu am uitat că un toculeț, cât de mic ar fi el, face piciorul mai frumos și, din când în când, mai port tocuri, chiar și dacă nu este o ocazie specială pentru care să fac asta.
Ideea e: voi, fetelor, cât de des purtați tocuri și de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu