Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 13 august 2011

Concluzie.

Vă vorbesc cam mult despre iubire, așa-i? Mi-am dat și eu seama, urmărind arhiva din această lună. Ei bine, da, vă vorbesc despre iubire pentru că asta mă face să nu mai mănânc, să mă grăbesc acasă, să mă trezesc dimineața cu zâmbetul pe buze, să uit de oboseală, să fiu veselă mereu, să nu mai stau în cartier până târziu, să nu mai umblu cu băieți, să mă simt frumoasă în fiecare zi, să ascund lucruri din viața mea prietenelor cărora le spuneam totul, să nu stau de dimineața până seara afară, să descopăr lucruri pe care nu le știam, să fiu mai feminină, să am fluturași în stomac când plec de acasă să îl văd, să simt fiori de fiecare dată când mă atinge și multe altele.

De când muncesc mă simt mai reponsabilă, sunt mai sigură pe mine, am altă părere despre viață și îmi doresc din ce în ce mai mult să plec din țară. Oriunde, de preferat nu în Europa pentru că se ajunge destul de repede cu avionul înapoi, dacă mi se face dor... Îmi doresc să plec undeva, să mă angajez și să îmi strâng bani, să fac ceva acolo cu banii și după să mă întorc realizată aici, să zică lumea: uite-o, a plecat singură, a venit singură. E bine că plecat, e bine că s-a întors, dar mai bine rămânea acolo. Nu se știe ce o să ajungă România în următorii 20 de ani... Eu sunt tânără și îmi doresc un viitor mai bun, nu îmi doresc o viață plină de griji ca ai mei sau ca ai tăi sau ca ai lui... 

Știu, postul ăsta n-are nicio logică, am uitat de oboseală iar. Vă pup!

5 comentarii:

  1. "Eu sunt tânără și îmi doresc un viitor mai bun, nu îmi doresc o viață plină de griji ca ai mei sau ca ai tăi sau ca ai lui... "

    te inseli amarnic daca iti inchipui ca exista undeva in lume un loc fara griji... dar esti tanara. mai ai timp sa-ti dai seama

    RăspundețiȘtergere
  2. exista griji, si un pusti de 3-4 ani are griji, mai mici sau mai mari, dar aici stai mai mereu stresat/a gandindu-te daca ai bani de mancare, bani de iesit afara, bani de benzina si asa mai departe. Si in afara grijile astea exista, dar nu sunt ca aici. Aici, daca nu ai un salariu mare, cum se intampla la majoritatea, tre sa te gandesti cum sa iti calculezi veniturile ca sa-ti ajunga banii toata luna. In afara salariile sunt mai ok, deci si grijile fata de venituri sunt mai mici, intelegi unde bat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dau o tema de gandire.
    Ce preferi,sa ai , de ex,100.000 euro intr-un cont si sa nu ai grija zilei de maine, grija ca nu ai benzina in rezervor,etc...dar sa nu ai prietenii,parintii sau locurile unde ai crescut...sa nu ai pe umarul cui sa plangi cand te doare capul,sa nu ai cu cine discuta cand vrei un lucru, chiar simplu( o pereche de blugi ).Cum ai preferea, sa te duci cu 200 euro sa iti cumperi blugii in 1 minut,sau sa umbli cu prietenele 3-4 zile sa ii cauti, ba ca sunt lungi, ba largi..ba...motive.Cum ar fi,de ziua ta,sa primesti telefoane si mailuri de la cei dragi si tu sa fii singura , intr-un restaurant scump,dar singura.Nici o suma de bani nu compenseaza prezenta prietenilor, a parintilor, a fratilor, a verilor, a vecinilor...a....

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am zis ca e usor, dar daca vrei sa traiesti bine tre' sa faci si sacrificii. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. In viata fara compromisuri, riscuri si sacrificii nu faci nimic... .

    RăspundețiȘtergere