Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 12 august 2011

Muncă. Timp.

De miercuri am intrat în maratonul de 10 zile continue de munca, fără nicio zi liberă adică. Am trecut de primele 2 zile de trezit la 5 dimineața cu brio, încă trăiesc. Obosită, dar trăiesc.

Viața mea este una de adult, pot spune, cel putin în momentul de față, când mă trezesc, mă duc lamuncă, mă duc la iubit și după acasă. E obositoare și mă face să încep să îi înțeleg pe ai mei, dar îmi place. Îmi place mai ales partea în care merg la gagică-miu și îl ajut cu ce pot la el la muncă, că după 6 ore jumate de muncă la mine nu prea mai sunt în stare de cine știe ce.

Și cam la asta se rezumă viața mea acum. Mai ies când am timp la o cafea, prin parc, dar nu ca înainte. Abia aștept să vină cele două zile libere, weekend-ul 20-21 august, să dorm de dimineața până seara și deseara până dimineața.

Până la următorul moment liber în care am ce vă mai scrie, vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu