Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 20 august 2011

Liber.

S-au dus cele 10 zile continue de muncă, am supraviețuit. Sunt mândră de mine, pentru că mai am puțin și fac o lună de când lucrez și încă rezist. Și am și avut timp de iesit. Bine, nu prea am mai avut timp de casă, de familie, dar în rest e ok. Am început să-mi apreciez altfel timpul liber, nu prin dormit sau spart semințe, ci prin a sta cât mai mult cu prietenii, iubitu, etc...

Nu prea am mai scris articole interesante pentru că nu am în minte decât două subiecte: dragoste sau muncă... și, cum deja v-am împuiat capul cu ambele, mai aștept să-mi vină o idee măreață.

Azi sau mâine o să mă ocup și de proiecțelul meu de care vă ziceam, chiar sunt curioasă, vreau să văd dacă o să prindă, dacă locu în ZeList e pe bune sau e așa, la șto, că n-au mai scris alții care sunt plecați pe te miri unde...

Până la următoarele gânduri, vă pup și vă urez o noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu