Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 27 august 2011

Problema de dimineață

Dacă problema din grădina cu idei a Măllinei este cocoșul din București, a mea este una cu totul și cu totul nouă... Dacă până acum adormeam cu gândul la calculator și mă trezeam tot cu gândul la el, că, de, e vacanță... și asta fac copiii de vârsta mea toată ziulica, acum primul meu gând este: ce zi e azi? Fuck, iar muncă! Ceea ce e bine e că nu mai intru la 6 dimineața, ci la 8. Mâine, însă, o să intru la 14:30, deci o să doooorm până pe la 12, dacă pot.

Eu nu am cocoși care cântă răgușit, nu aud câini sau pisici, iar copiii nici nu se trezesc până la 12-1, deci nu am probleme ca Măllina. Am doar problemele sus-menționate, la care o să se adauge: ce zi e azi? Fuck, iar e luni, școală și după la muncă până seara...

În rest, viața mea e perfectă!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu