Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 26 august 2011

Visul american.

V-am mai zis, cu siguranță, că vreau să plec din țară. Nu acum, când voi fi pe banii mei și o să pot pleca fără să mă gândesc o secundă la ce las în urmă. V-ați dat seama, din titlu, spre ce destinație m-aș îndrepta. Nu bag mâna în foc că voi reuși să ajung acolo, dar și în altă țară europeană mi se pare că e ok. Oamenii sunt altfel, munca îți este răsplătită altfel și așa mai departe.

Totuși, văzând New York-ul, am ajuns la concluzia că orașul acela, atât de agitat, ocupă un loc undeva sus în topul orașelor în care mi-aș dori să mă mut când voi fi mai mare.



Unde aș vrea să ajung? Nu o să le pun într-o anumită ordine, pentru că nu am studiat atât de bine orașele încât să zic: da, frate, orașul ăsta e cel mai șmecher, aici vreau să ajung.

Philadelphia- Nu e foarte departe de New York și nici de Washington, ceea ce este un atuu, pentru că pot ajunge în orașele mari destul de repede. Dacă aș ajunge aici ar fi super ok, pentru că mi-aș găsi ușor de muncă și totul ar merge ca pe bandă, ca să zic așa.

Denver- nu știu de ce îmi place acest oraș, dar mi se pare foarte tare, sunt niște trasee pentru biciclete destul de mișto, este capitala statului Colorado și... cam atât, pur și simplu îmi place.

Sydney- acolo vreau să ajung de Crăciun, să văd cum sărbătoresc ei Crăciunul. Atâta tot.

Londra- aici mi-ar fi destul de ușor să mă integrez, la început aș avea cazare gratis până îmi găsesc un loc să stau, de lucru aș găsi și ar fi totul ok, ca și în Philadelphia.

Amsterdam- nu cred că mai e nevoie de alte cuvinte.

Tokyo- pare ciudat, dar chiar așvrea să văd cum este viața acolo... poate mi-ar plăcea...

Ciudad de Mexico- acolo mi-ar plăcea să stau doar pentru că am văzut multe telenovele când eram mică și mi s-a părut forte tare. Oricum, Mexicul este o țară ok, după părerea mea, că, la urma urmei, acolo este cel mai bogat om din lume, nu?

Și, poate, când o să-mi doresc să mă stabilesc undeva, o să ajung undeva în nord, gen Suedia, Finlanda, Norvegia, Wales, Irlanda... Aceste țări, mai ales primele 3, mi se pare cele mai stabile țări și consider că dacă ajungi acolo nu ai cum să nu îți găsesști de muncă sau să mori de foame.

Deci, în concluzie, ceea ce îmi doresc cel mai mult în momentul de față este să părăsesc continentul european, sau măcar să plec de lângă Marea Neagră, să ajung undeva la ocean, dacă se poate :p. 

În fine... se spune că sunt vise și că nu pot fi atinse, că-s primele ce le vezi când becurile-s stinse...! (Nane-Vise)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu