Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 3 august 2011

WTF?

De ce toata lumea a inceput cu "wordless Wednesday"? De ce miercuri? Sa fim seriosi.... Nu are logica si n-are niciun rost sa furam ideile altora ca e un trend sa pui ceva wow miercurea. E blogul tau, alegeti o anumita zi daca tot vrei ceva wow sub o alta denumire si gata, nu incepe sa furi ideile altor bloggeri pentru trafic, ca e de cacat. Te faci singur de cacat si iti bagi si blogul dupa tine.

Cam atat azi, am intra acum sa vad ce mai e pe aici si am totvazut "miercuri fara cuvinte'' si m-am enervat, asa, inainte de munca :)) azi ies la ora 22 si e posibil sa pun pozele lipsa cand ajung Nu promit nimic!

Va pup!

8 comentarii:

  1. Nu e "furat" de pe alte bloguri, e o bloggerita care a dat tonul "traditiei" asteia si cine doreste se inscrie pe blogul ei ca participant :-)

    Nici eu nu sunt fan WW, dar cum ziceai si tu, fiecare e liber sa aleaga, nu? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca supararea ta iti aduce multumiri. Multumesc! Mi-ai dat o idee super. Decat miercurea fara cuvinte, mai bine fara cuvantul ... carne. Am detaliat aici!
    http://danielbotea.blogspot.com/2011/08/miercurea-fara-carne.html
    Sper sa te bagi si tu. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. mi se pare ca ai inteles aiurea ce inseamna ''miercurea fara cuvinte'', scuze dar asa este !
    in primul rand ''wordless wendsday'' este o campanie initiata acum cativa ani pentru promovarea naturii si ecologismului, campanie initiata in America, apoi, cei de la Mistery's MAGIC au creat special un sistem de listare si promovare linkuri cu acest nume ''wordless wendsday'', care este de fapt un mod de a reunii intr.un singur loc pe toti cei ce promoveaza aceasta campanie..nimic mai mult..e doar un joc, un joc care place, un joc care promoveaza, un joc care capteaza atentia...iar prin jocul asta , intreaga campanie are de castigat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Liviu, nu vreau sa ma intelegi gresit. Daca fenomenul, campania, chestia asat era doar despre ecologie era ok. Adica toate blogurile promovate sa scrie sau sa arate ceva la "wordless Wednesday" legat de mediul inconjurator, nu ceva random. Asta e enervant. Da romanu daca nu fura nu e roman.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu sincer la ce te referi atunci cand acuzi ca cineva a furat ! TOT ce inseamna ''Miercurea fara cuvinte'' este de fapt un sistem de listare linkuri...care ajuta , in esenta la promovare SEO, restul e placere sau orice altceva ! Oricine poate avea propriul sistem de linkuri ''Miercurea fara cuvinte''...iar Carmen, prin ceea ce a facut, nu a dorit decat sa dezvolte si sa adapteze dupa o ideea a ei..buna sau rea !
    iti las un link, unde iti pori face un sistem de listare asemanator ''WW''
    http://www.misterlinky.net/

    RăspundețiȘtergere
  6. ideea este buna, dar sa se vorbeasca in acel articol despre acelasi subiect, pentru ca sunt bloggeri care habar n-au si baga acolo aiurea miercurea fara cuvinte, ca, de!, suna bine. Ideea este buna, dar ar trebui sa se aleaga o tema saptamanal sau ceva de genul si sa se vorbeasca pe toate bogurile "inscrise" despre aceeasi tema. Intelegi unde bat?

    RăspundețiȘtergere
  7. am inteles Dianna :) am o propunere, daca iti permite timpul, dezvolta ideea ta, cu un nou sistem de ''miercurea fara cuvinte'' :)

    RăspundețiȘtergere
  8. merci de idee. O sa incerc sa ma ocup de asta sambata, pe 20, cand am si eu o zi libera, de dimineata pana seara :D

    RăspundețiȘtergere