Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Timp.

Îmi cer scuze pentru lipsa de articole, știu și că am zis că voi mai scris, dar e chiar mai greu decât mi-am închipuit să și lucrez și să merg și la școală. Plec dimineața la 7 de acasă și ajung abia seara la 11... E foarte obositor, dar trebuie să mă descurc, mai ales acum, că nu mai am bani de buzunar din cauza viciului cel de toate zilele.

În fine, sper ca diseară sau mâine de dimineață să vă scriu un articol drăguț, asta dacă nu o să fiu ruptă de somn.

Vă pup,
Dianna.

3 comentarii:

  1. Emil Calinescu te-a ales ca sa-l provoci. Asteptam provocarea ta la simpler.ro/concurs

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine ma termina scoala, incep la 12:30, trebuie sa plec de acasa pe la 11 si ceva, ca imi ia o ora de la Unirii pana in 13 Septembrie, iar la scoala am cam cate 5-6 ore, deci scap la 17-18:30 , pana mai ajung si acasa se face 7 .Deci sunt mort de oboseala . Mai bine ma angajau la scoala :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am ore de la 8 la 15 si la ora 16 intru la munca, pana la 10. e "super" :)) si eu am liceul tot pe la unirii... dar plec cu vreo 40j de minute inainte sa inceapa orele ca ajung imediat cu metroul :p

    RăspundețiȘtergere